ائران اربعین حسینی پس از خاتمه زیارت در کشور عراق و در زمان بازگشت به کشور، با هدف سهولت دسترسی به وسایل نقلیه عمومی مسافری، مرز ورود به کشور را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اعلام کنند. به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش باقرجوان مدیر کل دفتر حمل و نقل […]

ائران اربعین حسینی پس از خاتمه زیارت در کشور عراق و در زمان بازگشت به کشور، با هدف سهولت دسترسی به وسایل نقلیه عمومی مسافری، مرز ورود به کشور را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش باقرجوان مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان با اعلام این خبر اظهار داشت: زائران پس از به پایان رسیدن زیارت در خاک عراق و پیش از حرکت به سمت مرز، به منظور تامین ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر مانند اتوبوس، مینی بوس، ون و … صرفا نام مرز ورودی خود شامل یکی از مرزهای باشماق، تمرچین، چذابه، خسروی، شلمچه یا مهران را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند.
وی افزود: اعلام مرز ورودی از طریق این سامانه سبب کاهش ازدحام در مرزها در زمان بازگشت، کاهش زمان انتظار در مرز، مدیریت سفر و دسترسی بهتر به وسیله نقلیه می‌شود.