اسلامی: با تمام ظرفیت از اقدام انقلابی دولت در عادلانه‌سازی پرداخت یارانه‌ها حمایت می‌کنیم رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه آئین افتتاح و بهره‌برداری از طرح تولید کیت غربالگری بیماری‌های متابولیک نوزادان، درباره فعالیت‌های اقتصادی دولت گفت: بر همه ما فرض است که با تمام ظرفیت از اقدام انقلابی دولت در مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها که شجاعانه، آگاهانه و بااقتدار در حال انجام است،

اسلامی: با تمام ظرفیت از اقدام انقلابی دولت در عادلانه‌سازی پرداخت یارانه‌ها حمایت می‌کنیم
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه آئین افتتاح و بهره‌برداری از طرح تولید کیت غربالگری بیماری‌های متابولیک نوزادان، درباره فعالیت‌های اقتصادی دولت گفت: بر همه ما فرض است که با تمام ظرفیت از اقدام انقلابی دولت در مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها که شجاعانه، آگاهانه و بااقتدار در حال انجام است، حمایت کنیم و پای‌کار باشیم تا عادلانه سازی پرداخت یارانه‌ها به معنای واقعی کلمه محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، مهندس اسلامی در سخنانی با اشاره به اقدامات مثبت اقتصادی دولت سیزدهم گفت: به لطف الهی، صبر مردم و تدابیر مسئولان کشور، باوجود تحریم‌های ظالمانه، ایران اسلامی در مسیر بهبود شاخص‌های اقتصادی قرار دارد و در حال حاضر با تراز مثبت تجاری فعالیت خودش را انجام می‌دهد. اگر اقدامات و تمهیدات بایسته برای حفاظت از ارزش پول ملی اتخاذ می‌شد؛ قطعاً با این آسیب‌هایی که گریبان گیر مردم شد، مواجه نمی‌شدیم. با تدابیر و تصمیم قاطع دولت سیزدهم و شخص جناب رئیس‌جمهور ، باقیمانده جراحی اقتصادی برای بهبود فضای اقتصادی و کسب‌وکار بایستی اتفاق می‌افتاد که در این مدت رویکرد جدید و مثبتی را شاهد هستیم.
معاون رئیس جمهور درخصوص برنامه دولت سیزدهم درباره مردمی‌سازی و عادلانه سازی پرداخت یارانه ها بیان کرد: اقدام بزرگ دیگر در دولت بحث مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها است که خوشبختانه امروز شاهد اجرای آن هستیم. یارانه‌ها باید هدفمند به دست شخص مصرف‌کننده می‌رسید؛ اختصاص یارانه به واردکننده در فرایند و چرخه‌ای که باید به سفره مردم می‌رسید، تأثیرات مثبت و لازم را بر معیشت مردم نداشت و این دونرخی یا چند نرخی بودن عامل فساد را مهیا می‌کرد. بر همه ما فرض است که با تمام ظرفیت از این اقدام انقلابی دولت که شجاعانه، آگاهانه و با اقتدار در حال انجام است، حمایت کنیم و پای‌کار باشیم تا مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها به معنای واقعی کلمه محقق شود.