رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ساخت ۱۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم برخوردار و اقشار محروم کشور، گفت: تاکنون ۳۵ هزار واحد مسکونی ویژه اقشار محروم به متقاضیان تحویل داده شده است. به گزارش وقایع نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمد باقر نوبخت عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از ۴ […]

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ساخت ۱۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم برخوردار و اقشار محروم کشور، گفت: تاکنون ۳۵ هزار واحد مسکونی ویژه اقشار محروم به متقاضیان تحویل داده شده است.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمد باقر نوبخت عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از ۴ هزار واحد مسکن محرومان خراسان رضوی که به صورت ویدئوکنفرانسی در شهرستان های چناران و بردسکن برگزار شد، با اشاره به اینکه  این واحدها برای اقشار کم درآمد کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی ساخته می شود، اظهار کرد: در خراسان رضوی برای ساخت ۸ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان برنامه ریزی شده که تاکنون ۴ هزار واحد تحویل مالکان شده است، همچنین، طی ماه‌های آینده چند هزار واحد دیگر هم ساخته و تحویل مالکان می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ساخت ۱۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم برخوردار و اقشار محروم کشور، گفت:  تاکنون ۳۵ هزار واحد مسکونی ویژه اقشار محروم به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه روند ساخت واحدهای مسکونی ویژه محرومان در حاشیه شهر مشهد به کندی انجام می‌شود.

نوبخت با اشاره به ساخت  ۲ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر مشهد، اضافه کرد:  پیشرفت فیزیکی این واحدها به دلیل برخی مشکلات از جمله آماده نبودن زمین در حاشیه شهر  سیی شده تا مراحل اجرایی با وجود تامین اعتبار لازم به کندی پیش برود.