به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز به نقل از تولیدگران کارآفرین: نداکنجاونیک: با توجه به وجود گردوغبار و رادیکال‌های آزاد و گازهای سمی ناشی از آلودگی هوا در کلان‌شهرها، این آلودگی‌ها در لایه خارجی پوست جمع شده و باعث مسدود شدن منافذ، مشکلات پوستی و آکنه می‌شود؛ لذا پاک‌سازی پوست به علت بهبود گردش خون درصورت، بهبود بافت پوست و درخشش آن، جلوگیری از لکه‌ها، جوش‌های سرسیاه و جوش‌های سرسفید

تضمین سلامتی پوست با ماسک‌های گیاهی و طبیعی، داشتن یک برنامه مراقبت از پوست به حفظ سلامت کلی پوست، نشاط و بهبود مشکلات پوستی کمک فراوانی می‌کند. با افزایش سن و گذر زمان، آسیب‌های رسیده به پوست ناشی از رژیم غذایی ناسالم، استرس و هوای آلوده نمایان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز به نقل از تولیدگران کارآفرین: نداکنجاونیک: با توجه به وجود گردوغبار و رادیکال‌های آزاد و گازهای سمی ناشی از آلودگی هوا در کلان‌شهرها، این آلودگی‌ها در لایه خارجی پوست جمع شده و باعث مسدود شدن منافذ، مشکلات پوستی و آکنه می‌شود؛ لذا پاک‌سازی پوست به علت بهبود گردش خون درصورت، بهبود بافت پوست و درخشش آن، جلوگیری از لکه‌ها، جوش‌های سرسیاه و جوش‌های سرسفید، از بین بردن آسیب‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی و مرطوب شدن آن، عامل مهمی در سلامت پوست به شمار می‌آید؛ در همین زمینه تولیدگران کارآفرین با یکی از فعالان حوزه زیبایی و پاک‌سازی پوست از استان مازندران به گفت‌وگو پرداخته است

این سبک پاک‌سازی منحصر به خودمان است و برند خود ما محسوب می‌شود و به‌صورت صفر تا ۱۰۰تمام مواد مورداستفاده کاملاً گیاهی و برگرفته از طبیعت است. در ادامه گفت‌وگو با این فعال حوزه زیبایی را با هم می‌خوانیم.

لطفاً خود را معرفی کنید و بفرمایید از چه زمانی وارد حرفه آرایشگری شدید.
مژگان احمدی هستم و از ۲۰‌سالگی وارد این حرفه شدم و چهار نفر از برادرانم هم پیرایشگر هستند و در این حرفه فعالیت دارند؛ البته هرکدام از ما دارای مجموعه جداگانه هستیم.

تا چه مقطعی درس‌خوانده‌اید؟ اگر دوباره به عقب برگردیم، دوباره ادامه تحصیل را رها می‌کنید و به این حرفه روی می‌آورید؟
من مدرک کارشناسی حسابداری دارم و اگر به گذشته برگردم سعی می‌کنم که در سن کمتری وارد شاخه هنر شوم و در این شاخه فعالیت داشته باشم.

خانم احمدی، مدت‌هاست که در فضای مجازی کلیپ‌های پاک‌سازی گیاهی شمارا مشاهده می‌کنیم. چه شد که به این سبک از پاک‌سازی پوست روی آوردید؟
این سبک از پاک‌سازی منحصر به خودمان است و برند ما محسوب می‌شود. در این سبک صفر تا ۱۰۰کلیه مواد مورداستفاده به‌صورت کاملاً گیاهی است. همچنین با ارائه این سبک توانستیم هنرجوهای مختلفی از شهرستان‌ها، استان‌ها و حتی کشورهای مختلف جذب کنیم. امیدواریم که با گسترش این کار بتوانیم افراد زیادی را جذب این کار کنیم تا بتوانند با هزینه کم درآمد بالایی داشته باشند؛ همان طور که بسیاری از هنرجویان ما مبتدی بودند و توانستند از طریق آموزش حتی به‌صورت مجازی پیشرفت کنند و درآمد بالایی کسب کنند.

الهام گرفتن از طبیعت چه تأثیری درروند کار شما داشته است؟
موادی که به‌صورت طبیعی از طبیعت گرفته‌شده باشد و ما بتوانیم از آن‌ها استفاده بهینه و مفید داشته باشیم، تأثیر بیش‌تری در همه ابعاد زندگی افراد به‌خصوص در شاخه هنر و زیبایی دارد و من نیز با روی آوردن به صبیعت توانستم این عنصر حیاتی را به خدمت سلامت افراد درآورم.

هزینه خدمات شما در این بخش چقدر است و برای تهیه مواد اولیه چه می‌کنید؟
مواد اولیه به‌صورت کاملاً گیاهی است که برای ساخت انواع ماسک‌های گیاهی استفاده می‌شود. هزینه خدمات هم متغیر است و بستگی به نوع پوست هر فرد و ماسک مصرفی دارد.

به نظر شما طبیعت می‌تواند کمک‌کننده انسان در پشت سر گذاشتن مشکلات باشد؟
بله، طبیعت و فکر هر انسانی می‌تواند به انسان کمک کند که با کوچک‌ترین ابزار و حتی ساده‌ترین مواد موجود در طبیعت، بیش‌ترین استفاده و بهره‌وری را از آن‌ها داشته باشد.

مدت‌هاست که در بخش آموزش این شیوه پاک‌سازی هم فعالیت می‌کنید. برای جذب هنرجویان چگونه عمل می‌کنید و بازخورد این آموزش‌ها چگونه بوده است؟
خوش‌بختانه بازخوردی عالی داشته و اکثر هنرجویان راضی هستند. با توجه به فعالیت اینستاگرامی مجموعه ما و ارائه نمونه کارها در پیج، اکثر کسانی که در زمینه ماسک‌های گیاهی و پاک‌سازی پوست فعالیت دارند و درواقع به‌نوعی همکار ما محسوب می‌شوند، ماسک‌های گیاهی ما را به بخش خدمات پاک‌سازی خود اضافه کردند.

در زندگی خود بیش‌تر از چه کس یا کسانی الهام می‌گیرید و نقش آن‌ها در زندگیتان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
زندگی من منحصر به پدر، مادر و برادرانی است که همیشه در کنار من بودند. برادرانم هادی، حاتم، محمد و میثم که در این زمینه فعالیت دارند و برادر بزرگ‌ترم مهدی که شاخه کاری غیر مرتبط با ما دارد، ولی همیشه مشوق ما بوده‌است.

در پایان اگر حرفی دارید بفرمایید.
با توجه به این‌که کشور ما استعدادهای فراوانی دارد، امیدوارم همگی بتوانیم با گسترش این کار در شاخه‌های زیبایی درآمدزایی کنیم و افراد بیش‌تری از طریق آموزش بتوانند، کسب درآمد کنند.

  • منبع خبر : https://tolidgarankarafarin.ir/