رئیس پلیس راهور استان با اشاره به تداوم محدودیت تردد خودروهای با پلاک غیربومی در استان‌های قرمز و نارنجی گفت: از ابتدای اجرای محدودیت‌ها تاکنون ۸۹۸۵ خودرو در استان البرز جریمه یک میلیون تومانی شده‌اند. جریمه البرز تردد شبانه سرهنگ غلامعلی شرق گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت […]

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به تداوم محدودیت تردد خودروهای با پلاک غیربومی در استان‌های قرمز و نارنجی گفت: از ابتدای اجرای محدودیت‌ها تاکنون ۸۹۸۵ خودرو در استان البرز جریمه یک میلیون تومانی شده‌اند. جریمه البرز تردد شبانه

سرهنگ غلامعلی شرق گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در استان‌های نارنجی و قرمز کرونایی، پلیس راهور افراد متخلف را از طریق دوربین‌های ثبت تخلف شناسایی و جریمه می‌کند.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، وی با بیان اینکه در دورانی که رنگ بندی استان البرز نارنجی بود ۷۴۷۲ خودرو متخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند، افزود: همچنین از زمان قرار گرفتن استان در بین استان‌های قرمز، ۸۹۸۵ خودرو در استان البرز جریمه یک میلیون تومانی شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان البرز اظهار کرد: این جریمه‌ها برای خودروهای غیر بومی توسط دوربین‌های ثبت تخلف و تمام گشت‌های پلیس راهور اعمال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به تصویب کمیته ملی کرونا در استان، طرح منع تردد ازساعت ۲۲ تا ۳ صبح درمناطق مختلف استان البرز همچنان تداوم داشته و از شروع طرح تا کنون ۶۲۵ هزار و ۲۴۰ خودرو متخلف اعمال قانون شده‌اند.

سرهنگ شرق خاطرنشان کرد: تمام ورودی و خروجی‌های استان توسط دوربین و ماموران پلیس کنترل می‌شود و در صورت تردد خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی برابر مقررات با افراد خاطی برخورد می‌شود .

این مقام انتظامی تاکید کرد: چنانچه رانندگانی شهروند استان البرز هستند اما پلاک خودرو آنها مربوط به استان‌های دیگر است هرچه سریعتر نسبت به تغییر پلاک خودرو بر حسب محل سکونت خود اقدام کنند .

رئیس پلیس راهور استان البرز در پایان گفت: تلاش شبانه روزی پلیس و سایر دستگاه‌ها برای حفظ سلامت مردم است و از شهروندان عزیز درخواست داریم با رعایت محدودیت‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی، یاریگر کادر درمان و پلیس در کنترل ویروس کرونا باشند.