حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از شفاف سازی و کاهش تلفات ظاهری آب 37 هزار فقره انشعاب آب در سطح استان البرز به عنوان مهم ترین راهکار مدیریت تنش آبی خبر داد.

کاهش تلفات ظاهری ۳۷ هزار فقره انشعاب آب در استان البرز / حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از شفاف سازی و کاهش تلفات ظاهری آب ۳۷ هزار فقره انشعاب آب در سطح استان البرز به عنوان مهم ترین راهکار مدیریت تنش آبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی آبفای استان البرز، نامداری با بیان این مطلب افزود: طی سال جاری و با هدف کاهش هدر رفت آب، بازسازی تعداد ۸۰۰۰ رشته انشعابات فرسوده، تعویض ۲۰۰۰۰ کنتور خراب و تبدیل ۲۵۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز به مجاز و تصحیح قراردادی ۶۴۵۰ اشتراک در سطح استان البرز محقق گردیده است.

وی تصریح کرد: اقدامات فوق طی ۱۱ ماه نخست سال در قالب یک کارزار جهادی در راستای کاهش هدرفت آب، شفاف سازی مصرف آب، کنترل بخش قرائت کنتورهای آب و تسهیل خدمات به مشتریان با استفاده حداکثری از ظرفیت قانون و توان فنی و تجهیزاتی در قالب کارهای امانی و پیمانی انجام شد.

مدیرعامل آبفا البرز در خاتمه با اشاره به اینکه استان البرز دومین استان مهاجر پذیر کشور بوده و از سویی با محدودیت شدید منابع آب شرب مواجه است، ضرورت مدیریت مصرف و تقاضا را بعنوان یک جامع ملی دانسته و این مهم را منوط بر کار جهادی مستمر و استفاده از حداکثر ظرفیت های فنی و قانونی عنوان کرد.