به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز به نقل از اکوپرشین: علیرضا کیهان پور، روزنامه نگار: نکته مهم این است در همه جای دنیا به جز کشورهای پیشرفته، بیمه‌های تکمیلی افرادی را تحت عنوان کارشناس پرداخت خسارت گزینش و استخدام می‌کنند که بتوانند هر چه بیشتر از سر و بیخ هزینه‌های پرداخت شده توسط فرد و یا افراد بیمه شده زده ودر پایان سال مالی و قرارداد رسمی فوق از کارانه و پورسانت چرب وچیلی دار بهره مند شده و سبیل‌های پرپشت خود را روغن مالی کنند.

کلاه گشاد بیمه تکمیلی بر سر مردم، بیمه‌های تکمیلی که با پرداخت سهم بیمه‌گذار و ذینفعان در این شرایط هزینه‌های سرسام آور درمانی، بیمارستانی، دارویی و…یار و یاور بیمه‌گذاران است متاسفانه طرف‌های قرارداد متقابل این روند به ترکستانی ره می‌جویند که پایانی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز به نقل از اکوپرشینعلیرضا کیهان پور، روزنامه نگار: نکته مهم این است در همه جای دنیا به جز کشورهای پیشرفته، بیمه‌های تکمیلی افرادی را تحت عنوان کارشناس پرداخت خسارت گزینش و استخدام می‌کنند که بتوانند هر چه بیشتر از سر و بیخ هزینه‌های پرداخت شده توسط فرد و یا افراد بیمه شده زده ودر پایان سال مالی و قرارداد رسمی فوق از کارانه و پورسانت چرب وچیلی دار بهره مند شده و سبیل‌های پرپشت خود را روغن مالی کنند.

گردش کار بسیار شفاف و روشن است مبنی بر اینکه متقاضی خدمات پزشکی به بیمارستان، کلینیک و یا مرکز درمانی مشخص و معلوم که طرف قرارداد است مراجعه و طبق تفاهم نامه قانونی و الزام آور و با رعایت تمکین، تعهد ومنشور اخلاقی با شرکت بیمه‌گذار تکمیلی در این شرایط دشوار کرونایی باید و باید به جز تعرفه مصوب( فرانشیز) وزارت بهداشت، هزینه خارج از چارچوب این تفاهم نامه پرداخت نکند.

متاسفانه بارها مشاهده می‌شود به خاطر سقف دیون وانباشت مطالبات از بیمه‌های تکمیلی از سوی ارائه دهندگان خدمات به صورت یک حرکت عملی وبه دور از اخلاقی ، این مراکز درمانی انگشت شمار مبادرت به اخذ تمامی هزینه‌ها از بیماران و مراجعه کنندگان نموده واین قشر آسیب پذیر ذینفع در خدمات بیمه تکمیلی را برای باز پرداخت هزینه‌ها به دوی استقامت ۱۰ هزارمتر استقامت سوق می‌دهند.

در کلینیک چشم پزشکی نور تهران وابسته به موسسه غیرانتفاعی! بهداشتی- درمانی شهید شوریده تهران( با حضور مسوولانه وموظف هیات امنای !!! منصوب از طرف وزارت جهاد کشاورزی) بارها و بارها این حرکت چرک، زشت و غیر اخلاقی باافراد تحت پوشش بیمه به عنوان مثال بیمه وزین وخوش پرداخت ” معلم” صورت گرفته که نیاز به بازرسی ویژه ، برخورد و رفتار قانونی و واکاوی این حرکت ناپسند دارد.

البته شاید به مسوول بیمه تکمیلی وصندوقدار این مراکز درمانی هم توصیه کرده اند هرچه هزینه‌ها را بر خلاف قانون و نقد اخذ نمایید، پورسانت خوبی با توجه به نقدینگی ناپاک خود دریافت خواهید کرد.

به کجا چنین شتابان ای بی خیالان حق و حقوق قانونی مردم؟ آیا فرد یا افرادی با خود شما؛ خانواده‌ها و منسوبان کهنسال بیمار و زیر خط فقر وابسته چنین رفتاری کنند در پیشگاه وجدان ! خود شرمنده نخواهید بود؟.

اگر جنم و ظرفیت این بار امانت را ندارید حداقل مطالعه کنید و از تفکر و رفتار یک حیوان فهیم و باهوش تحت عنوان توجه به همنوعان دیگر یعنی “دولفین” یاد بگیرید که استاد و معلم خوبی برای امثال شما شاگردان کودن و تنبل کلاس است که مانند کبک خوش خرامان و خدمت سر خود را به درون برف فرو کرده‌اید.

  • منبع خبر : https://ecopersian.ir/